Produkt dnia
Różowe historie
Różowe historie
42,00 zł
szt.
Autyzm a czytanie ze zrozumieniem
Autyzm a czytanie ze zrozumieniem
56,00 zł
szt.
Chusta animacyjna TARCZA rzut do celu
Chusta animacyjna TARCZA rzut do celu
219,00 zł
szt.
Falujące wahadło
Falujące wahadło
169,99 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Odkrycia – poznać i zrozumieć siebie. Planszowa gra terapeutyczna

Dostępność: dostępny w ofercie
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 118,00 zł 118.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 3.8
Producent: Epideixis
Kod produktu: EPID-4451

Opis

Odkrycia – poznać i zrozumieć siebie. Planszowa gra terapeutyczna

ekscytująca gra planszowa dla dzieci i dorosłych w każdym wieku

Gra pomoże zrozumieć siebie, poznać swoje zachowania, reakcje na konkretne sytuacje życiowe, pozwoli nam odkryć w sobie empatię, poprawi komunikację interpersonalną, rozwinie umiejętność uważnego słuchania jak i świadomego komunikowania międzyludzkiego oraz z samym sobą.

Jest narzędziem terapeutycznym dla terapeutów, nauczycieli i rodziców. Została stworzona przez doświadczonego terapeutę, aby pomóc dzieciom i dorosłym wyrażać swoje myśli i uczucia. Dzieciom bardzo często trudno jest opowiedzieć o sobie, o tym co je trapi. W dorosłym wieku objawia się to problematyczną formą podejścia do życia. Oprócz głównych pytań występujących na kolorowej planszy, gra Odkrycia zawiera 30 kart przedstawiających różne scenki z życia wzięte, 4 karty pytań - służących uczestnikom gry do zadawania dodatkowych pytań. Stosowanie kart jest szczególnie skuteczne jeśli chodzi o pomoc dzieciom w radzeniu sobie z najrozmaitszymi problemami. Karty ułatwiają otwarcie się w rozmowie a następnie dzielenie się osobistymi przeżyciami oraz nauczą nas rozwijania swoich wypowiedzi.

W komplecie znajduje się książeczka, a w niej instrukcja jak delikatnie i z wyczuciem zadawać skuteczne pytania. Grający, zgodnie z instrukcją, wykonuje zadania z każdego pola na które trafi jego pionek. Niektóre pola zawierają konkretne pytanie do niego, podczas gdy na innych polach bierze się kartę z ilustracją i opowiada własną interpretację obrazka. Przez cały czas pozostali gracze mogą korzystać ze specjalnych kart - PYTANIA, dzięki którym mogą zadawać graczowi od 1 do 3 pytań na temat jego historii życia. Każdy, kto stanie pionkiem na pole ŻYCZEŃ wypowiada 3 życzenia. A kto pierwszy dotrze do zamku, wygrywa.

Wartości edukacyjne

Gra jest pomocna zarówno w pracy indywidualnej jak i grupowej, w środowisku terapeutycznym oraz szkolnym. Gra jest także doskonałym narzędziem dla rodziców, którzy doświadczają trudności komunikacyjnych w relacji ze swoimi dziećmi oraz dla tych, którzy chcieliby lepiej poznać swoje dzieci i dla wszystkich bez wyjątku, którzy chcieliby lepiej poznać samych siebie.

 

Zestaw zawiera:

- kolorową planszę do gry - 30 kart ilustrowanych - 4 karty do zadawania pytań - 2 karty do indywidualnej historii - 4 drewniane pionki - kolorowe zwierzątka - drewnianą kostkę do gry - książeczkę z instrukcją gry.

 

Dane techniczne

kod kreskowy 5900238764451
certyfikat atest CE
waga ok.0,55 kg
marka Epideixis
wiek +3 lata
liczba graczy 2-4 graczy
czas gry 20-40 minut w zależności od humoru i potrzeb
opracowanie Arvick Baghramon
wymiar pudełka 280x280x45 mm

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl