Promocje
Lokomotywy kreatywne z gąbki
Lokomotywy kreatywne z gąbki
5,99 zł 4,59 zł
szt.
Góralek - jeździk dla dzieci
Góralek - jeździk dla dzieci
340,00 zł 314,00 zł
szt.
Produkt dnia
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Odkrycia – poznać i zrozumieć siebie. Planszowa gra terapeutyczna

Dostępność: dostępny w ofercie
Wysyłka w: 3 dni
Cena: 122,00 zł 122.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 3.8
Producent: Epideixis
Kod produktu: EPID-4451

Opis

Odkrycia – poznać i zrozumieć siebie. Planszowa gra terapeutyczna

ekscytująca gra planszowa dla dzieci i dorosłych w każdym wieku

Gra pomoże zrozumieć siebie, poznać swoje zachowania, reakcje na konkretne sytuacje życiowe, pozwoli nam odkryć w sobie empatię, poprawi komunikację interpersonalną, rozwinie umiejętność uważnego słuchania jak i świadomego komunikowania międzyludzkiego oraz z samym sobą.

Jest narzędziem terapeutycznym dla terapeutów, nauczycieli i rodziców. Została stworzona przez doświadczonego terapeutę, aby pomóc dzieciom i dorosłym wyrażać swoje myśli i uczucia. Dzieciom bardzo często trudno jest opowiedzieć o sobie, o tym co je trapi. W dorosłym wieku objawia się to problematyczną formą podejścia do życia. Oprócz głównych pytań występujących na kolorowej planszy, gra Odkrycia zawiera 30 kart przedstawiających różne scenki z życia wzięte, 4 karty pytań - służących uczestnikom gry do zadawania dodatkowych pytań. Stosowanie kart jest szczególnie skuteczne jeśli chodzi o pomoc dzieciom w radzeniu sobie z najrozmaitszymi problemami. Karty ułatwiają otwarcie się w rozmowie a następnie dzielenie się osobistymi przeżyciami oraz nauczą nas rozwijania swoich wypowiedzi.

W komplecie znajduje się książeczka, a w niej instrukcja jak delikatnie i z wyczuciem zadawać skuteczne pytania. Grający, zgodnie z instrukcją, wykonuje zadania z każdego pola na które trafi jego pionek. Niektóre pola zawierają konkretne pytanie do niego, podczas gdy na innych polach bierze się kartę z ilustracją i opowiada własną interpretację obrazka. Przez cały czas pozostali gracze mogą korzystać ze specjalnych kart - PYTANIA, dzięki którym mogą zadawać graczowi od 1 do 3 pytań na temat jego historii życia. Każdy, kto stanie pionkiem na pole ŻYCZEŃ wypowiada 3 życzenia. A kto pierwszy dotrze do zamku, wygrywa.

Wartości edukacyjne

Gra jest pomocna zarówno w pracy indywidualnej jak i grupowej, w środowisku terapeutycznym oraz szkolnym. Gra jest także doskonałym narzędziem dla rodziców, którzy doświadczają trudności komunikacyjnych w relacji ze swoimi dziećmi oraz dla tych, którzy chcieliby lepiej poznać swoje dzieci i dla wszystkich bez wyjątku, którzy chcieliby lepiej poznać samych siebie.

 

Zestaw zawiera:

- kolorową planszę do gry - 30 kart ilustrowanych - 4 karty do zadawania pytań - 2 karty do indywidualnej historii - 4 drewniane pionki - kolorowe zwierzątka - drewnianą kostkę do gry - książeczkę z instrukcją gry.

 

Dane techniczne

kod kreskowy 5900238764451
certyfikat atest CE
waga ok.0,55 kg
marka Epideixis
wiek +3 lata
liczba graczy 2-4 graczy
czas gry 20-40 minut w zależności od humoru i potrzeb
opracowanie Arvick Baghramon
wymiar pudełka 280x280x45 mm

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl